Termeni Și Condiții
Siteul www.cazarecolibitacasalipan.ro este denumirea comercială a SC HAPPY
SERV S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în
localitatea Bistrita, Str. Pescarilor, Nr.16, Ap.6, cod. 420166, jud.
Bistrita-Nasaud, având codul unic de înregistrare fiscală nr. 22490000 şi număr
de ordine la Registrul Comerţului: J6/965/2007.
Vânzător – societatea comercială Happy
Serv S.R.L.
Cumpărător – poate fi orice persoană
fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică sau orice entitate
juridică care face o rezervare de cazare telefonic,
email sau on-line (pe platforme de rezervare sau agentii turistice), trebuie
confirmată din partea unității și efectuează o plată.
Client – poate fi orice persoană
fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică care are sau obține
acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Casa
Lipan (electronic, telefonic, etc).
Utilizator – orice persoană fizică
care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică care accesează Site-ul,
care, prin finalizarea procesului de rezervare a unei cazări, și-a dat acordul
cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Regulament si Termeni
și Condiții.
Site – pagina web găzduită online la
adresa www.cazarecolibitacasalipan.ro și subdomeniile acestuia.
Servicii – orice serviciu de cazare
sau turistic listat pe Site, care urmează a fi furnizate de către Vânzător,
Cumpărătorului ca urmare a tranzacției încheiate.
Campanie – acțiunea de a expune în
scop comercial, un număr limitat de Unități de cazare sau Servicii, având un
stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de
către Vânzător.
Conținut – reprezintă:
– toate informațiile de pe Site care
pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament
electronic;
– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin
mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/partener al
Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate
sau nu de către acesta;
– informații legate de Serviciile de cazare și/sau tarifele practicate de
Vânzător într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către beneficiarul unui Serviciu, evaluare
redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza
comentarii calitative și de a spune daca Serviciul respectă sau nu
specificațiile menționate de către Vânzător.
Rating – modalitate de exprimare a
gradului de satisfacție a unui Client/Cumpărător față de un Serviciu. Rating-ul
se exprimă sub formă de stele, Serviciile de cazare putând primi un punctaj de
la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna
review-ului scris de Client/Cumpărător asupra unui Serviciu.
Comentariu – apreciere sau
observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Document – prezentele Termene și
Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de
mesaj trimis prin e-mail/SMS/telefonic conținând informații generale și
tematice, informații cu privire la servicii similare sau complementare cu cele
pe care Clientul le-a achiziționat, informații cu privire la oferte sau
promoții, informații referitoare la Servicii existente pe site, precum și alte
comunicări comerciale cum ar fi noutăți sau sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau
rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Serviciu de cazare de către Casa
Lipan, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri
agreat de către Vânzător.
Specificații – toate specificațiile
și/sau descrierile Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Plata prin platform EuPlatesc –
serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus
la dispoziția Clienților/Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea
efectuării unei plăți cu cardul on-line.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin rezervarea unui Serviciu de cazare pe Site, Cumpărătorul este de
acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își
derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către
Cumpărător, după efectuarea tranzacției online are rol de acceptare a Serviciului.
Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate,
Vânzătorul îți rezervă dreptul de a modifica cantitatea Serviciilor de pe Site.
Dacă modifică cantitatea de Servicii tranzacționate va anunța Cumpărătorul la
adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la
efectuarea tranzacției online și va returna suma achitată.
2.4. Documentul și informațiile puse
la dispoziție de către Vânzător pe Site cu privire la Serviciile de cazare și disponibilitate
vor sta la baza efectuării achiziției.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuării unei tranzacții online îi este permis
oricărui Utilizator.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se
poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, prin suport telefonic sau online
(Live Chat) dacă opțiunea este activă sau prin adresele menționate la secțiunea
“Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile
primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic
neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Cazare Colibita
Casa Lipan își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor
introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea
protejării informației din cadrul Site-ului.
3.4. Happy Serv S.R.L. poate publica
pe Site informații despre Serviciile de cazare și/sau promoții practicate de
către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente
Serviciilor de cazare prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ
T.V.A. 0 lei, Happy Serv SRL nu este platitor de TVA, cu excepția taxelor
locale sau juridice aplicate conform legislației în vigoare, care pot fi achitate
separat.
3.6. In condițiile prevăzute de
lege, prețul Serviciilor turistice afișat pe Site, include Taxa pe valoare
adăugată 0, operatorul Happy Serv nu este platitor de TVA. In cazul în care
Utilizatorul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată
la prețul Serviciului de cazare, acesta va contacta la adresa vilalipan@gmail.com
sau la numerele de telefon afișate pe Site.
3.7. In cazul plăților online
Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost
suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane
de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în
cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea
pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.8 Toate informațiile folosite
pentru descrierea Serviciilor de cazare disponibile pe Site (imagini / video /
prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea
Vânzătorului, acestea fiind utilizate cu titlu de prezentare.
3.9. După 14 (paisprezece) zile de
la achiziționarea Serviciului de cazare, Cumpărătorului i se poate solicita
înscrierea unui Review legat de Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi
transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. In acest fel,
Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Clienți/ Cumpărători și se
implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă
a caracteristicilor Serviciilor.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul nu poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru
Servicii ce țin de onorarea rezervării, decât cu informarea Cumpărătorului,
fiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față
de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar
nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea
exclusivă a SC Happy Serv S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile
obținute în acest sens, direct sau indirect.
5.2. Clientului/Cumpărătorului nu îi
este permisă copierea, distribuirea, publicarea, modificarea sau altfel alterarea,
utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât
cel original intenționat de Happy Serv S.R.L. includerea oricărui Conținut în
afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Happy
Serv S.R.L. asupra Conținutului, precum și participarea la transferul,
distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau
afișarea Conținutului, decât cu acordul scris al HAPPY SERV S.R.L.
5.3. Niciun Conținut transmis către
Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic,
telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau
vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea HAPPY SERV
S.R.L., față de respectivul conținut.
REZERVAREA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Rezervări telefonic,
email sau on-line (pe platforme de rezervare sau agentii turistice), în
funcție de disponibilitatea furnizată de HAPPY SERV S.R.L., prin selectarea
Serviciilor de cazare dorite, urmând a finaliza Rezevarea efectuând plata prin
una dintre modalitățile indicate expres. Odată rezervat, Serviciul este
disponibil în măsura în care există disponibilitatea pentru aceasta în
intervalul de timp selectat de Client / Cumpărător.
6.2. Prin finalizarea Rezervării
Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului
de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Rezervării.
6.3. Prin finalizarea Rezervării,
Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc
agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea
Cumpărătorului.
6.4. Vânzătorul poate anula
Rezervarea efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile
adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față
de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese
în următoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de către banca
emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
6.4.2. invalidarea tranzacției de
către procesatorul de carduri agreat de HAPPY SERV S.R.L., în cazul plății
online;
6.4.3. datele furnizate de către
Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.5. In cazul în care Cumpărătorul
decidă să anuleze Rezervarea, după ce tranzacția a fost efectuată, acesta va
contacta Casa Lipan la adresele furnizate în secțiunea Contact din Site.
6.6. In cazul în care Rezervarea
este achitată si ulterior anulata, avansul NU SE RESTITUIE. Rezervarea se va programa
la o data ulterioara stabilita de comun acord in cazul în care rezervarea este
anulată la mai puțin de 60 zile. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca
emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 zile,
in functie de politica acesteia.
În cazul în care se micșorează
durata șederii în timpul sejurului, clientul acceptă și se obligă să achite
necondiționat contravaloarea întregului sejur comandat inițial.
SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Rezervare următoarele:
7.1.1. rezervările anulate într-un
interval de timp mai scurt decât cel menționat pe site, la categoria
respectivă, dacă Cumpărătorul a confirmat că a luat cunoştinţă de condițiile
menționate de HAPPY SERV S.R.L. înainte de a efectua Rezervarea;
7.1.2. furnizarea de servicii a
căror disponibilitate depinde de reglementările legale, impuse de autorități,
pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul
perioadei de retragere a Rezervării;
CONFIDENTIALITATE
8.1. HAPPY SERV S.R.L. va păstra confidențialitatea informațiilor de orice
natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate sau a datelor
personale se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
FACTURARE – PLATĂ
9.1. Prețurile Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.cazarecolibitacasalipan.ro
includ T.V.A. 0, operatoorul nu este platitor de TVA, conform legislației în vigoare.
9.2. Prețul, modalitatea de plată și
termenul de plată sunt specificate în fiecare Rezervare. Vânzătorul va emite
către Cumpărător o factură pentru Serviciile achiziționate, obligația
Cumpărătorului fiind să furnizeze corect toate informațiile necesare emiterii
facturii conform cu legislația în vigoare.
9.3. Vânzătorul va transmite
Cumpărătorului factura aferentă Rezervării ce conține Servicii de cazare
vândute de Casa Lipan, în format electronic, la adresa de e-mail menționată de
Cumpărător sau fizic.
9.4. Prin efectuarea Rezervării și
plata contravalorii serviciilor, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească
facturile în format electronic, la adresa de e-mail menționată la efectuarea
Rezervării online.
9.5. Plata prin euplatesc.ro este o
modalitate rapidă de plată on-line cu cardul, care constă în efectuarea plății
printr-un singur click prin utilizarea Token-ului aferent cardului, fără a mai
fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plată la fiecare
Tranzacție.
9.6. Opțiunea pentru plată
euplatesc.ro se face prin link-uri de plata:
a) în orice moment:
Clientul/Cumpărătorul e direcționat în pagina de plată a procesatorului de
plăți unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzacția .
b) în momentul plasării unei
Rezervări:
Clientul/Cumpărătorul plasează Rezervarea și ulterior primeste un link de plata
, e redirecționat către pagina procesatorului de plăți, introduce datele de
card și plătește, respectiv finalizează Rezervarea.
9.7. Datele
cardului de plată ale Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile HAPPY
SERV SRL și nici nu vor fi stocate de către HAPPY SERV S.R.L. sau de către
procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de
autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de
stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate
Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
LIVRAREA SERVICIILOR
10.1. Condițiile de livrare a Serviciilor vândute de către HAPPY SERV S.R.L.
sunt disponibile pe site, în momentul Rezervării.
RASPUNDERE
11.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care
Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii
de către Vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform Rezervării și pentru
daune care rezultă din utilizarea Serviciilor.
11.2. Vânzătorul își rezervă dreptul
de a actualiza și modifica periodic secțiunea Termeni și Condițiile de pe Site
pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a
Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili
Clienților/Utilizatorilor de la momentul afișării în Site.
În cazul oricărei modificări, vom
afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm
să verificați periodic conținutul acestui Document.
SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
12.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebări și Răspunsuri se poate
face, de către Utilizatori/Cumpărători, prin intermediul poștei electronice
(e-mail), în secțiunea mesagerie de pe pagina de Facebook Cazare Colibita Casa
Lipan sau în secțiunea “Review-uri” a locației pe Google. Informațiile înscrise
pot fi atât pozitive, cît și negative, și se vor referi la caracteristicile și
modul de utilizare al unui serviciu.
12.2. In momentul înregistrării unui
anumit Review/Comentariu/Intrebare/Răspuns pe rețelele sociale sau e-mail,
Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă,
irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza,
reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest
conținut.
12.3. Fiecare Utilizator/Cumpărător,
în momentul înscrierii de Review/Comentariu sau Intrebare/Răspuns în secțiunile
menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri doar la
caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit serviciu, evitând
informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale)
sau informații care țin de modul desfășurării Rezervării;
– să utilizeze un limbaj
corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt
Utilizator/Client/Cumpărător;
– să se asigure că informațiile
introduse sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile
aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de
autor, de marcă comercială sau alte drepturi de proprietate sau intimitate;
– să nu furnizeze sau să solicite,
în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact,
informații despre adresa de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume
și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea
acestor date personale;
– să nu înscrie informații și/sau
detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară
aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
12.4. Pe lângă o evaluarea realistă,
în momentul înscrierii unui Review, Cumpărătorul poate adăuga și un Rating
relevant pentru serviciul aferent, în funcție de opțiunile disponibile pe
fiecare platformă. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor,
vor influența Rating-ul general al Cazare Colibita Casa Lipan, număr care apare
între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating
mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un
Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general. Utilizatorii/Clienții ce
înscriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta
următoarele reguli:
– fișierele încărcate vor conține
imagini și/sau videoclipuri care se referă la serviciul pentru care se scrie
Review-ul, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
– fișierele încărcate nu vor conține
violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează
o persoană sau un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a
handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării
sexuale sau politice;
– fișierele încărcate nu vor conține
informații legate de alte persoane;
12.5. Când un
Review/Comentariu/Intrebare sau Răspuns este semnalat de către un
Utilizator/Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă
strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Casa Lipan
pentru a determina dacă încalcă Termeni și Condiții Site.
12.6. Pentru sesizări sau reclamații
legate de Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție adresa de
e-mail publicată în secțiunea Contact. Termenul maxim de soluționare a
sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.